wtorek, 10 lutego 2015

Chepri

Chepri to imię egipskiego bóstwa wschodzącego słońca. Przedstawiany był jako skarabeusz toczący przed sobą słoneczną kulę. W rzeczywistości te pękate żuczki toczą przed sobą coś znacznie mniej romantycznego ale mitologia rządzi się własnymi prawami ;)
Jedno z ostatnich wyzwań w KK dotyczy królowej Kleopatry a ja w swoich zbiorach od dawna posiadam ceramicznego skarabeusza, który przybył do mnie wprost z egipskiego straganu (choć w dzisiejszych czasach najpewniej z Chin a Kair był tylko miejscem międzylądowania ;) ).
Tak czy inaczej ów afrykańsko-azjatycki skarabeusz wydał mi się idealnym do tego wyzwania. W roli drugoplanowej wystąpiły: pastylka koralu, krople howlitu i Toho.





http://kreatywnykufer.blogspot.com/2015/02/wyzwanie-wyjatkowe-kobiety-kleopatra.html

12 komentarzy:

  1. Trochę skarabeusz, trochę ptak wzbijający się do lotu, a nad wszystkim wschodzące słońce, bardzo mitologicznie. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Siedzę, patrzę i napatrzeć się nie mogę. Cudny! I już wiem do kogo powędruje nagroda ;) Trzymam z całej siły kciuki! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. O, Karola! tez miałam ochotę na to własnie wyzwanie, ale chyba odpuszczę po tym, co ujrzałam :) Cudowna praca, kochana :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny! I egzotyczny, i arystokratyczny :) Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity i bardzo królewski:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam, zdecydowanie zasługuje na wyróżnienie!! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam, zdecydowanie zasługuje na wyróżnienie!! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ja również napatrzeć się nie mogę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń