czwartek, 4 maja 2017

"Piejo kury piejo..."

...bo mają koguta ;)
Kogucik wykluł się spod mojej igły specjalnie na kolejny etap konkursu Royal Stone.
W tym roku tematem przewodnim są kraje świata a aktualny etap inspirowany jest Polską.
Uwielbiam polski folklor i sztukę ludową więc właśnie w ten obszar zagłębiłam się rozmyślając nad moją praca konkursową.
Broszka prosto z kurnika inspirowana jest motywem koguta w łowickich wycinankach a jako że podobną inspiracją kierowali się twórcy animacji czołówki Teleranka to automatycznie mój kogutek kojarzy się również z tym kultowym programem dla młodzieży (aktualnie nadal młodej duchem jako i ja ;) )

Zapraszam do oglądania zdjęć mojego drobiu.







Tak oto wygląda kogutek od strony ogona. Z racji swoich dość dużych jak na broszkę rozmiarów (kawał koguta z niego) zdecydowałam się zamocować zapięcie pionowo.






Jeśli komuś kogut spodobał się na tyle, żeby dać mu lajka i wesprzeć mnie w konkursie to proszę o kliknięcie w banerek poniżej. Przeniesie Was on na stronę konkursu gdzie można wziąć udział w głosowaniu publiczności.

https://www.facebook.com/fanpageroyalstone/photos/a.1661386630541494.1073742252.168049649875207/1661394377207386/?type=3&theater

 Zachęcam do obejrzenia całego albumu konkursowego z pracami moich koleżanek i kolegów dłubiących, haftujących, lutujących i koralikujących biżuterię. Można oddać głos na KAŻDĄ pracę która Wam się spodoba.

Na koniec dorzucam zdjęcie z etapu  powstawania pracy.


 A tak wygląda dupka kogutka już po wyszyciu koralikami ale jeszcze przed wykończeniem.





2 komentarze:

  1. Kogutek jest przepiękny i wywołał zachwyt mojego męża, który normalnie nie wyraża zachwytów nad biżuterią nie wykonaną przeze mnie, nie na głos w każdym razie :) Powodzenia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny, swojski drób z wolnego wybiegu ;) Z przyjemnością "lajknęłam".

    OdpowiedzUsuń