czwartek, 21 kwietnia 2016

Motyl IV

Wiosna, coraz cieplej (no, z tym to różnie bywa ;) ), coraz bardziej zielono więc wszelakie robactwo mnoży się na potęgę również w Koralinowie.
Taki oto broszkowy motyl mi się ostatnio wykluł. Tym razem mocno wiosenny i nieprzyzwoicie zielony, z kaboszonem kociego oka i różniastymi paciorkami na skrzydełkach.







Broszka bierze udział w najnowszym wyzwaniu Kreatywnego Kufra:
http://kreatywnykufer.blogspot.com/2016/04/wyzwanie-motyw-motyl.html

Troszkę już tych motyli naprodukowałam więc chwilowo wstrzymam się z dalszym ich rozmnażaniem  ale za to pokażę Wam zdjęcie całego stada :)


10 komentarzy:

  1. Uroczy motylek. Pełny blasku. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba muszę Ci Karolinko, sprezentować jakąś budleję, bo masz już tyle pięknych motyli, a jestem pewna, że na tym nie koniec ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie nie taki definitywny ale jednak chwilowo koniec. Za bardzo mi się rozpełzły po domostwie :D

      Usuń
  3. Oj, z tego stadka to ten właśnie chyba taki najbardziej mój :) Przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Motylki są mega urocze i dlatego nie mogę ich pokazać moim Córeczkom, ponieważ musiałabym zrobić podobne :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo to nie ma wyjścia tylko pokazywać i szyć :)

      Usuń
    2. Haha obawiam się, że mnie nie wyjdą takie piękne, ale spróbuję. Na razie zakupiłam świecące nocą koraliki Toho, sobie też! :)

      Usuń